Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Kan ik anoniem versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau.
Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Boeketten en rouwarrangementen: vóór 12 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd in heel Nederland! Knuffels, wijnen, en buitenland worden de volgende dag geleverd.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Mocht de bezorger de bloemen ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan laat hij een kaart achter met het verzoek contact met ons op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak.
Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u anders met ons overeen bent gekomen.
Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
Bestellingen naar bedrijven worden altijd geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling vóór een bepaalde tijd bezorgd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij ‘’opmerking’’. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke bezorgtijd in als dit echt nodig is.
Hoe kan ik betalen?
Zie hiervoor betaalinfo.
Wat is de CVC2 Code op mijn creditcard?
Dit zijn de laatste 3 cijfers van de code op de acherzijde van uw creditcard. Zwarte cijfers bij de handtekening.
Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
U betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal boeketten. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Bezorgen jullie ook plantenbakken of bloemstukken?
Ja, dat is mogelijk,neem hiervoor contact met ons op via info@qualityflorist.nl of bel 036 5354805
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.
Ik wil iets anders bestellen dan de voorbeeldfoto’s. Kan dat?
Ja, dat is geen probleem. Bijna alles is mogelijk. Alle kleuren boeketten en de meeste bloemensoorten zijn leverbaar. neem hiervoor contact met ons op via info@qualityflorist.nl of bel 036 5354805
Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel)telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.
Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij ‘’opmerkingen’’. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene . U kunt denken aan “Rust zacht’’ of “Een laatste groet’’ of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien uw bestelling nog niet verwerkt en betaald is, is het annuleren gratis. Als u heeft gekozen voor een online betaling, is uw betaling al online voldaan. Om het geld weer op uw rekening te crediteren berekenen wij 10% kosten met een minimum van € 5,-.
Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
Bestellingen naar het buitenland dienen minimaal 24 uur voor aflevering bij ons binnen te zijn. Deze 24 uur gaan in tijdens onze openingstijden (dus niet in de nacht of op zondag). Hiervoor werken wij samen met erkende bloemisten uit ons wereldwijde netwerk. Omdat de prijzen van bloemen in het buitenland veel hoger liggen dan in Nederland hebben wij hier een aparte rubriek voor gemaakt onder de naam “Buitenland bezorgen''. U kunt alleen uit deze rubriek bestellen. De foto's zijn indicaties, het boeket dat werkelijk geleverd wordt is uiteraard afhankelijk van het land en klimaat. Bezorgen in de meest landen is mogelijk.
Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
Bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings raden wij u af. Dit omdat het te complex wordt en de kans dat er iets misgaat te groot is. Wilt u het toch doorzetten, geeft u ons dan a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een telefoonnummer van de ontvanger of hotel vergroot de kans om de bloemen juist te bezorgen. Deze mogelijkheid is geheel op risico van de besteller